carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Vara stolt oavsett

Publicerad 2016-05-17 22:31:00 i Allmänt,

Nu är jag där igen. Tittar på bilder från förr och försöker få grepp om tiden. För fyra år sedan sprang jag Göteborgsvarvet och på lördag är det dags igen. Emilia är i samma ålder nu som Teodor var då. Det var ett annat liv. Jag var någon annan då. På lördag får vi veta om jag var snabbare också. Det försöker jag att inte bry mig om men jag vill vara bättre på att hantera känslan nu. Fokusera positivt och njuta av upplevelsen. Inte knäckas om jag inte får det resultat jag önskar. Vara stolt oavsett. Mina barn förtjänar en sådan förebild. En som tycker att det räcker bara man har gjort sitt bästa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela