carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Emilias namngivning

Publicerad 2015-07-27 23:02:00 i Allmänt,

Läser gamla blogginlägg från när Teodor var liten och inser hur mycket jag glömmer. Vill så gärna minnas allt.
 
Fredagen den 17 juli hade vi namngivning för Emilia. Den dagen går inte att glömma. Den dagen kommer leva vidare i mig för alltid. Och när livet känns tungt, grått eller vilset, då ska jag plocka fram den där dagen och så ska jag se och känna ljuset och drömmen. Minnas hur solen sken den där dagen och hur vinden stod stilla. Förundras över att det var nästan den enda dagen den sommaren då vädret var så. Inspireras och påminnas om att drömmar faktiskt kan slå in och överträffa sig själva. 
 
TACK alla som kom och spred kärlek och glädje denna dag. Ni är så viktiga i våra liv.
 
(Extra tack till Johanna som tog många av bilderna nedan. Om någon vill se filmer från ceremonin är det bara att säga till så skickar jag länk till filmerna på YouTube :)) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-28 09:01:10

Fantastisk Dag! Emilias namngivning! Grym fotograf Johanna!
//Samuel

Postat av: Mamma/mormor

Publicerad 2015-07-28 09:32:28

Ja vilken fantastisk dag det blev att minnas och vilka fantastiska bilder. Tack för att vi fick vara med och dessutom några extra underbara dagar tillsammans, kram till er alla och era fantastiska vänner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela