carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Vi bara är. Vi.

Publicerad 2015-01-26 14:18:00 i Allmänt,

Krispiga, stjärnklara kvällar. En vilja att orka som jag saknat. Att kunna ta i. Att känna att jag kan.
 
Regn och grått ibland som för att känna kontraster och lära oss uppskatta. 
 
Långsamma mornar utan måsten. Öppna dagar utan tider att passa. Bara oändliga möjligheter.
 
Tusentals ögonblick som aldrig får försvinna. När vi är nära. När vi ler. När vi struntar i sådant som kanske förväntas av oss. Vi bara är. Vi.
 
Och jag älskar er till tårar. Min älskade familj. Tänk vad vi har klarat ihop. Det känns som att vi är framme nu. Och jag vill alltid stanna här. Hos er.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela