carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Hurricane Gilbert

Publicerad 2015-04-19 21:47:41 i Allmänt,

Det satt hårt inne men tillslut kom läkaren fram till att det jag kan ha drabbats av är Gilberts syndrom. Vad är då det?
 
 
 Med Gilberts syndrom (GS) avses en mild, kronisk, icke-hemolytisk, okonjugerad hyperbilirubinemi kopplad till en nedsatt eliminering av bilirubin i levern utan andra tecken till leverdysfunktion.
 
 
Frågor på det?
 

Kommentarer

Postat av: Sanna Hallonsten

Publicerad 2015-04-20 18:47:42

Förstår nu meningen med ett professionellt (hemligt) språk - låter ju mycket bättre... Google translate?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela