carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Cykla och kittla

Publicerad 2015-04-19 22:00:00 i Allmänt,

 
Idag cyklade Teodor själv för första gången! Jag försökte se, le och suga in ögonblicket. Det är ju en stor historisk händelse och jag var stoltare än tuppen.
 
Som om inte det vore nog med stora ögonblick satt hans lillasyster i barnmatstolen för första gången ikväll. Och sedan skrattade hon så hon tjöt när jag smörjde henne i armhålan. Det lät vackrare än musik och jag blev så smittad av skrattet att jag tog in henne till Teodor och Jimmie som läste saga, la henne på sängen och kittlade lite till. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela