carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Mina nyårslöften

Publicerad 2013-01-01 22:59:00 i Allmänt,

  • Att vara snällare mot mig så att jag kan vara snällare mot andra.
  • Att lägga ribban lagom högt.
  • Att oftare känna mig nöjd.
  • Att göra mer av det som ger mig energi och gör mig glad.
  • Att göra så lite som möjligt av onödiga saker som tar energi.
  • Att reducera antalet tillfällen då jag säger Nej, mamma orkar inte.
  • Att vara mer nära och närvarande. 
  • Att vara minst lika lycklig om ett år som jag är nu.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jonto

Publicerad 2013-01-02 10:28:28

Tack för en grym julhelg syrran, Teodor och Jimmie! Det där klarar du lätt!:) hoppas vi ses snart igen!

Postat av: Carolina

Publicerad 2013-01-08 15:06:52

Tack själva!! Tack för stödet! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela