carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Om att bryta mönster

Publicerad 2012-11-10 21:17:00 i Allmänt,

Det där om resten av veckans oflyt handlade främst om mindre mysiga sjukdomar. Jag vabbade torsdag och fredag. Vi gjorde det bästa av situationen och firade Teodors namnsdag med paket igår. 
 
 
För övrigt bröt jag mönster i veckan genom att köpa en ny sorts ansiktstvätt. Lite besviken blev jag dock när jag upptäckte att den var för stor för att få plats på ansiktstvättplatsen i badrumsskåpet. Har ännu inte kommit fram till var den ska stå istället. Och så finns det de som säger upp sig och flyttar till ett främmande land. 
 
 
Vad gör du för att bryta invanda mönster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela