carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Det handlar om mig (!?)

Publicerad 2012-05-04 22:02:43 i Allmänt,

Kom just hem lagom småyr efter en lagom After work med goa kollegor och läste världens roligaste Annikas blogg. http://anhaltannika.blogspot.se/ Jag fick läsa flera gånger för att förstå att den hon beskrev var jag. Hon måste ha länkat fel, tänkte jag. Hon träffade säkert någon annan på Avenyn som också hade högklackat. Tillslut förstod jag att det verkligen var mig hon skrev om trots att hon skrev: Hon är helt galet snygg denna människa. Om mig. Nej, jag har nog inte smält det än men någonstans där inne sitter en ängel och klappar fint på mitt hjärta. En annan effekt av inlägget är att min läsarstatistik har skjutit i höjden! I denna bloggs mått mätt. Roligt och lite prestationsångestframkallande men ni är hjärtligt välkomna!!

Världens bästa 2 maj hade jag och Teodor i onsdags. Vi tog dagen som den kom och lekte, träffade grisar, blev stångade av getter, delade på en Nogger, spelade boll och massa annat mys. Så lyxigt.








Nej, det blir ingen bild på den påstådda snygga människan denna gång. Hoppas ni inte blev besvikna.

Kommentarer

Postat av: Uncle J

Publicerad 2012-05-04 22:33:03

Hon har bra smak den där Annika! Lillkingen är ju inte heller direkt osöt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela