carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Att vara snäll mot mig

Publicerad 2012-06-07 22:24:11 i Allmänt,

För ett par dagar sedan kom jag till en insikt. Jag skulle aldrig ställa så höga krav på andra som jag ställer på mig själv. Jag borde vara snällare mot mig själv. För allas skull. Det låter så självklart när jag skriver det nu men jag har verkligen försökt påminna mig själv om detta och det har gjort mig mindre stressad och mera glad. Klappar mig själv på axeln för denna insikt och njuter lite extra av mina mysiga grabbar som alltid är söta men de är extra söta när de sover. Tillsammans.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-06-09 20:38:06

Gillar!

Postat av: Carolina

Publicerad 2012-06-18 22:52:27

Gillar att du gillar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela