carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Halv special

Publicerad 2012-07-24 22:24:01 i Allmänt,

Idag blev det en dag på Saltholmen. Spårvagnsresan dit gick ganska smärtfritt och väl på plats sov Teodor redan trots att han hade vaknat TJUGO I TIO I SIN EGEN SÄNG. Själv blev jag hungrig när vi klev av spårvagnen så vi tog ett stopp på gatuköket och jag åt min första Halv special efter att ha frågat killen i luckan vad det var för något. Att jag beställde en sådan var nästan lika otippat som det där om när och var Teodor vaknade, men bara nästan. Så länge Teodor sov gott i vagnen var det riktigt nice på Saltholmen. När Teodor vaknade kom några goa vänner dit och därefter var Teodor inte still många sekunder. Men en liten bild med mamma och hav kunde han bjuda på.. Till slut.
 
 
Väl hemma igen var jag helt slut. Vi åkte ändå till Delsjön för att springa och Teodor fick bada med farmor under tiden. När vi kom tillbaka sa farmor att de förmodligen hade sprungit mer än oss. Och jag tror henne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela