carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Zzzzzova..

Publicerad 2012-01-05 21:44:14 i Allmänt,

Teodor sov som sagt i sitt rum igår. Kändes lite konstigt men ändå bra. Han vaknade vid halv fyra och då gick jag in till honom. Han lade sig snabbt ner igen men det tog ungefär en halvtimme innan han somnade om ordentligt. Nästa gång han vaknade var vid sextiden när Jimmie gick upp. Då fick Teodor sova vidare bredvid mig. Jag hade ställt klockan på 8.30 eftersom vi skulle åka till Lek- och buslandet vid 9.30. Istället för att gå upp när klockan ringde somnade vi dock om igen och sov till kl. 9.15!! Brådis, brådis! Vi hann konstigt nog ikapp dem vi skulle iväg med så det löste sig ändå. Teodor stortrivdes i bollhavet men jag vet inte om jag tycker att stället var värt 100 kronor i inträde.

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2012-01-18 22:25:27

Carro, nästa gång måste han ha flytväst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela