carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Very Important Popcorn

Publicerad 2012-01-07 22:54:43 i Allmänt,

Igår följde Teodor med sin farmor på barnfest på Svenska Mässan så jag och Jimmie fick tid att fixa lite hemma. Jag trodde vi skulle hinna hur mycket som helst i hur långsam takt som helst. Det blir inte alltid som man tänkt sig men trots att det var stökigare när de kom hem än när de gick och kastrullerna var mer vidbrända så gick livet liksom vidare. Ett par timmar senare skulle jag och Jimmie iväg på bio, V.I.P. Vi halvsprang dit, stoppade några dumle från loungen i fickan (ja, det var lov), plockade med oss en VIP-popcornkartong och en coca cola var och gick och satte oss i de stoora fåtöljerna. Mys.
Filmen vi såg var The Stig Helmer Story. Den var väl helt okej om man inte hade så höga förväntningar. Och ja, vi drog ner medelåldern i salongen. Tack å lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela