carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Pulkapremiär!

Publicerad 2012-01-22 21:56:13 i Allmänt,

I somras var vi på bakluckeloppis vid Slottsskogen. Där fyndade vi en pulka. Tror att den kostade 20 kronor, om jag inte minns fel. Jag tvekade lite när vi skulle köpa den eftersom den tar så mycket plats och dessutom kändes vintern väldigt långt borta just då. Blev tack och lov övertalad att köpa den ändå och efter dagens pulkapremiär på Ruddalen kan jag säga att den var värd varenda krona och varje centimeter den har tagit upp i källaren. Och det tror jag att Teodor håller med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela