carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Mammig

Publicerad 2012-01-19 20:39:07 i Allmänt,

De senaste dagarna har Teodor varit mycket mer mammig än tidigare. På Friskis & Svettis igår blev han jätteledsen på barnpassningen så jag hann bara träna i 20 minuter. Jag hoppas att det snart går över så att han inte behöver bli så orolig när jag lämnar rummet.
Idag gjorde vi come back på Öppna förskolan på Landala kapell. Teodor är fortfarande inte så intresserad av att sitta stilla alltför länge på sångstunden men han tycktes ändå trivas. Efter sångstunden gick vi ner på stan en sväng och då satt han som ett ljus i vagnen i affär efter affär.
Det är så logiskt. Alla fattar utom jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela