carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Simma lugnt?

Publicerad 2012-08-20 20:58:13 i Allmänt,

Det känns som att jag gör allt annat än det just nu, simmar lugnt alltså. Men trots ett trött huvud har jag ett lugn i magen som jag inte känner igen såhär innan terminstart. Försöker att njuta av det istället för att tänka att det är lugnet före stormen. 
 
Pusslet med tider som ska passas går bra än så länge och Teodor stortrivs på förskolan!
 
Här kommer lite bilder som får tala för sig själva.
 
 
Eller den sista bilden kanske kräver sin förklaring.. Den är från en simtävling i Delsjön i lördags. Inte heller där simmade jag lugnt och det var märkligt nog hur kul som helst!

Kommentarer

Postat av: morfar

Publicerad 2012-08-27 22:10:33

Grattis Carro till en bra placering och tid! Hoppas du hinner träna lite mer inför nästa säsong och Gärdsnäs Triathlon och att Jimmie också kan delta! Teodor är gjuten i ungtriathlonen:)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela