carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Pojken

Publicerad 2012-08-10 21:02:18 i

Det ligger en liten pojke bredvid mig i soffan. Hans hår blir fuktigt av vällingen som han dricker och han har ljusa lockar i nacken som mina fingrar krånglar in sig i. Jag läser en bok för pojken och frågar frågor om bilderna. Han har svar på nästan allt. Jag får hålla pojken i handen, massera hans små fötter och krama hans starka armar. Han har en pyjamas med seriefigurer på sig som snart är för liten. Pojken säger mamma och ler mot mig och hela jag blir varm. Pojken är min son. Inget kan kännas mer overkligt. Inget är mer självklart.

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2012-08-12 09:03:57

Underbart att läsa Carro:) kramar från morfar till Teo och hela familjen!

Postat av: Jonto

Publicerad 2012-08-12 21:52:36

Väldigt väldigt fint wbs!! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela