carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Plask i vasvattnet

Publicerad 2012-04-28 22:37:11 i Allmänt,

Igår blev Teodor 16 månader gammal och på söndag nästa helg var det 7 år sedan jag och Jimmie träffades för allra första gången. Jag har liksom tappat greppet om tiden så för mig blir det mest siffror. Jag och Jimmie har inte tid att fira våra 7 år nästa helg så vi ska göra det imorgon istället. Teodor valde att fira sin 16-månadersdag genom att klättra upp på vardagsrumsbordet, välta blomvasen med tulpaner i och sedan glatt sitta och plaska i vattenpölen som bildades på bordet. Jag och Jimmie kommer nog att fira på liknande sätt imorgon. Eller så tycker vi att det verkar lite omoget och går på bio med bekväma fåtöljer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela