carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Min Teodor

Publicerad 2012-04-16 21:58:19 i Allmänt,

Min Teodor:
Gillar hundar.
Dricker gärna nyponsoppa med sugrör.
Säger "GI, GI!" när han vill smaka på något eller när han vill att man ska göra något igen.
Skrattar när jag skäller på honom.
Nickar som tack för maten.
Ställer allt på brickan när han har ätit klart och tar av sig hakklappen själv om jag knäpper upp den i ryggen.
Blir glad av att springa runt naken.
Klättrar gärna. Överallt.
Tycker om att hjälpa till med att hänga upp tvätt och packa upp matkassar.
Vet var näsan sitter på alla andra än sig själv.
Min Teodor.
Min.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-04-19 22:45:43

Åh vad han är fin alltså. GulleTeodor. Gladaste ungen i kommun.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela