carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Kusin vitamin

Publicerad 2012-04-03 21:42:01 i Allmänt,

Teodor skötte sig utmärkt på förskolan den första veckan. Han somnade med mig där på måndagen och lämningarna gick utan större problem. Jag såg till att han hade något att leka med och sedan smög jag ut. Jag vet inte vad jag hade väntat mig men jag trodde nog att det skulle kännas jobbigare. Natten till måndag förra veckan blev Teodor dock tyvärr sjuk och han har inte varit på förskolan sedan dess. Imorgon är det dags igen och jag hoppas att han känner igen sig.
Under de senaste veckorna har vi haft killkusinbesök i omgångar. Det har varit superskoj och Teodor stortrivs med barn omkring sig! (Och jag med)
Förra söndagen sprang jag och Jimmie seedningslopp och vi sprang så fort att vi var tvungna att fira det hela på avenyn efteråt. Teodor slog på stort och smällde i sig en hel pizza. Nästan.
Klart man blir hungrig av att springa.

Kommentarer

Postat av: Uncle J

Publicerad 2012-04-03 21:59:05

Fullt ös för lill-kingen:) Tack för en underbar helg! Ebbe Tjatar om att han ska åka själv med farmor, med flygplan nästa gång:) Nu hoppas vi på huset (gånger 2:)) KRAM

Postat av: Carolina

Publicerad 2012-04-04 09:35:30

Tack, själva!! Klart Ebbe ska åka flygplan med farmor nästa gång! Kollade just på Ebba & Didrik. King-serie. Undrar om våra barn kommer att uppskatta den lika mycket som vi gjorde. :)

Postat av: Uncle J

Publicerad 2012-04-04 11:16:27

Haha! Annars har dem grymt dålig smak:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela