carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

En blåvit påsk

Publicerad 2012-04-14 23:09:27 i Allmänt,

Jag lovade er bilder från påsken i Gärdsnäs. Här kommer de!!

Godaste påsklunchen ever. Och tro det eller ej, det var jag som bakade brödet.
Stor-Sture och Lill-Sture myser.
Är man Sjölundare kan det inte hjälpas, tydligen. Nästa år lär Teodor också åka...
Här körde Teodor intervaller efter påsklunchen.
Heaven on earth.
Morfars chokladfondant med grädde gick inte av för hackor. Pluras recept. Såklart.
Vi hade turen att få med oss en urgullig Uppsalabo och hans vackra mamma hem till Götet. Båda pojkarna på bilden är Blåvitt-fans. Kan ni se någon annan likhet?

Kommentarer

Postat av: Uncle J

Publicerad 2012-04-14 23:34:43

Härliga bilder wbs! Gillar den på Sturarna skarpt:)

Postat av: Morfar

Publicerad 2012-04-15 09:44:27

Fantastiska bilder från en fantastisk påsk!



Härligt att se alla barnbarnen och även Ullis&Johans söte son.



Får nog bygga ut altanen till nästa år med tanke på rollerbladesåkningen. Nästa år har vi ju en komplett hockeyfemma!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela