carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Smoothie rush

Publicerad 2011-09-30 14:28:31 i Allmänt,

Nyss bjöd jag Teodor på smoothie. Vi satt i soffan och åt och spillde lite som sig bör. Han var som besatt. Och nu är han helt vild och springer ut och in och igenom tunneln. Smoothie rush kanske?



Dagens smoothie innehöll:
En halv banan
Några frysta jordgubbar
Juice

Det gör den förresten mer eller mindre varje gång jag gör smoothie. Förslag på fler varianter mottages tacksamt!

Och nej, bilden har egentligen inget med smoothie att göra men den togs idag.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-10-02 20:48:51

Japp.



Havremjölk, blåbär, hallon, banan och en skopa vaniljprotein. Fina saker. Fast kanske inte till barn.

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-10-04 22:16:26

Tack. Hur stor är en skopa? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela