carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Gunggunggunga

Publicerad 2011-09-14 23:46:31 i Allmänt,

Teodor visar mer och mer personlighet för varje dag som går och jag älskar honom mer och mer för varje sekund och jag undrar hur det kan vara möjligt. Sitter i skrivande stund och lyssnar på Gunga av Apopocalyps (hur tänkte de där?) på Teodors egen lista på Spotify. Låttips från Teodors morbror aka Förebild. Lyssna på den vettja! Hittar inte hela texten men ni får ett kort utdrag nedan. Är den smått briljant eller är timmen lite för sen?



Lilla vän, vad tänker du på?
Hur får du tiden att gå?
Du ligger alldeles ensam där
och du ska veta
att jag håller dig så kär

Så kär

Kom å gunggunggunga
gunga med mig...

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2011-09-15 21:46:37

Härlig dagsform med andra ord imorrn blir det oxå kul och mysigt för er med sol och Håkan o farmormys. Kan du inte be Håkan sjunga gung gung gunga jag tror den skulle passa hans sound eller varför inte Therese när ni ses, bra låt m andra ord. kram igen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela