carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Det är så jag säger det

Publicerad 2011-09-16 23:12:58 i Allmänt,

En magisk Håkankväll föregicks av middag med trevligt sällskap och en efterrätt skapad för dig, Håkan. Är den inte vacker, så säg!



Vi var inte ensamma om att tråna efter Håkan ikväll men trots trängseln var det fantastiskt. När han sjöng:
För du är det finaste jag vet
när allt annat här är falskt och fel
Och jag går bara ner mig
För det är så jag säger det
Du är det finaste jag vet

...då gick orden rakt in och jag tänkte på Teodor och blev alldeles varm.

Kommentarer

Postat av: Rigmor

Publicerad 2011-09-19 18:27:38

God middag och jättetrevligt sällskap jag håller med

Håkankakan var supergod och Teo o jag hade några roliga timmar tillsammans,

Tack också för det jättefina kortet från namngivningen som blev en jättefin dag.

Krama Teo från mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela