carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Nappars existens

Publicerad 2011-10-11 21:06:49 i Allmänt,

Nappars existens är ett mysterium för mig. Ibland finns de på flera ställen, ibland finns de INGENSTANS. Jag vägrar att gå och lägga mig utan att ha en extra napp bredvid sängen. Om Teodor tappar sin napp när han vaknar på natten brukar det sista som jag är sugen på nämligen vara att leta efter den nappen. Hursomhelst. Teodor hittar sina egna nappalternativ såsom pusselbitar när de vanliga har gömt sig. Jag är dumsnål nog att inte köpa nya nappar för jag vet ju att de finns. Vet bara inte var. Och om jag köper nya kommer de ju bara att försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela