carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Vilka vantar?!

Publicerad 2011-11-12 22:30:34 i Allmänt,

De två senaste dagarna har varit så fantastiska att det har varit lite läskigt. Igår mös jag och Teodor vid näckrosdammen innan hela lilla familjen åkte till IKEA där vi höll humöret uppe hela besöket. Vi åkte dit för att köpa fler säkerhetsspärrar då Teodor hittar allt fler lådor och skåp att utforska. Vi kom dock hem med en hel del annat också. Massa smågrejer som IKEA påminde mig om att vi behöver. Bland annat färgglada ramar att sätta in foton i.
Idag var vi vid Delsjön med några kompisar på förmiddagen. Det var betydligt kallare än vad jag hade räknat med och jag blev på riktigt varse hur krångligt det är att hitta passande vantar till små barn. De ska helst vara lätta att ta på, vara lagom varma och vara möjliga att leka med. Som ni kanske kan lista ut på den understa bilden uppfyllde Teodors vantar två av de tre kraven idag. Och då kanske man får vara nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela