carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Uppsala tur och retur

Publicerad 2011-11-08 23:42:49 i Allmänt,

Nu har jag egentligen mycket att skriva om men timmen är lite för sen för att jag ska orka skriva om allt. Tågresorna till och från Uppsala gick jättebra tack vare godhjärtade medresenärer. Att träffa min kompis som mamma och hennes son för första gången var alldeles fantastiskt. Han är så otroligt vacker och jag önskar av hela mitt hjärta att vi hade bott närmare så vi kunde träffa dem oftare. Han fick en uggletavla av mig som jag har målat själv.


På lördagen var hela familjen på skridskoutflykt på Studenternas och därefter åt vi supergod Plura-middag hos mamma och pappa.
Vi gjorde såklart massa annat också och träffade några fler men det får ni höra om en annan gång.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela