carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Lik sin mamma

Publicerad 2011-11-21 23:37:58 i Allmänt,

Det finns de som hävdar att Teodor bara är lik sin pappa men om ni tar er en titt på den här bilden på mig när jag var liten kanske ni ändrar uppfattning... Eller?

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2011-11-24 22:18:10

Istämmer! Teo är en balanserad blandning av både lill-Carro och Big J. Framförallt ögonen påminner om dina Carro. Samtidigt har han flera drag från fadren. Faastisk person:)!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-12-03 22:12:33

Oj!!! Haha, lik mamma ju !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela