carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Haga och Liseberg

Publicerad 2011-11-30 22:32:03 i Allmänt,

Det har varit en bra och julig dag idag! Den inleddes med att jag och Teodor promenerade till Haga och strosade runt och njöt av tillvaron. Efter lunch hemma mötte vi sedan upp Teodors farmor för att gå på Lisebergs julmarknad. Det kändes nästan öde därinne till en början. Vi åkte lite olika karuseller och jag såg fram emot att få ett fint kort på Teodor i knät på en vit Lisebergskanin. Det blev 2 fel av 2 möjliga. Kaninen var grön och inte alls vit som de hade sagt på nyheterna. Dessutom blev Teodor alldeles för rädd för kaninen för att det skulle bli aktuellt att knö ner honom i knät på den. En positiv grej var dock att tomten var på plats och honom var inte Teodor ett dugg rädd för. Vi skrev en liten önskelista och trots att det bara var två barn före i kön till tomten hade Teodor nästan tuggat i sig önskelistan innan det var hans tur. Vi spelade lite på godishjulen också och vi hade riktigt mycket flyt! Vann Juleskum, Paradisask och Twist-påse! Nu har vi alltså så vi klarar oss ett tag. Åtminstone veckan ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela