carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Fars dag, en fars?

Publicerad 2011-11-14 12:11:19 i Allmänt,

Igår gick jag upp i ottan (kl 8.30) för att göra scones till min älskling eftersom det var fars dag. I veckan hade jag och Teodor målat en tavla som hans pappa fick vid frukosten. (Starkt inspirerad av ett motiv som hittas på http://2myror.se/) Senare på dagen åkte vi till Allum. Utan att gå in på detaljer hände det grejer där som gjorde att Teodor åkte hem i ett par nya, impulsköpta byxor och en svart och en grön strumpa. Det kändes nästan som en fars. Sedan åkte vi hem till Teodors farmor som barnvaktade en stund så att jag och Jimmie kunde springa. Dagen avslutades med middag hos Teodors farmor och lek med ballonger.
Och jag är så stolt över att du är pappa till min son, Jimmie.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-11-14 20:58:04

Så fint, så fint.

Postat av: Morfar

Publicerad 2011-11-19 23:34:45

Vilket fint kort du målat till fader Jimmie!



Teodor blir bara vackrare och vackrare...Längtar!

Postat av: ulrika

Publicerad 2011-11-26 06:53:51

Gu va fin carro och va stor han har blivit:)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela