carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Kändisbarn!

Publicerad 2011-05-23 17:09:51 i Allmänt,

Försöker smälta att vi träffade Loui Eriksson och hans familj i en barnklädesaffär på stan idag. Och att hans dotter blev stormförtjust i Teodor. Hon klappade på Teodor och försökte ta hans napp. De kanske gifter sig någon dag, hon och han, vem vet? Jag har spelat handboll med Louis fru och hennes syster så jag stannade och pratade lite med dem. Loui blev jag dock för blyg för så jag bara hejade lite försiktigt på honom. De hann knappt ut ur affären innan jag ringde till Jimmie och berättade vad han hade missat. Det lär ta ett tag för honom att komma över det. ;)

Efter stan gick vi till parken och låg på en filt och hade det mysigt. Även Fritjof var med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela