carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Inte jättejobbigt

Publicerad 2011-05-10 23:31:24 i Allmänt,

Idag var det inte jättejobbigt att vara mammaledig. Jag och Teodor tog en prommis till Delsjön och mös i skuggan.



På väg hem körde vi nercabbat till en början...



Sedan blev jag lite orolig för alla golfbollar men det kanske var obefogat?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-11 21:25:24

åh så härligt men golfbollar är inget att leka med det fååår man vänta me.

Postat av: mormor

Publicerad 2011-05-11 21:26:57

åh sånt mamma son mys men golfbollar är inget att leka med det fåååår man vänta me..

kramis från Uppsala

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela