carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Första förskoleavslutningen!

Publicerad 2011-05-24 17:19:03 i Allmänt,

Vi är just hemkomna efter Teodors första förskoleavslutning! Vi kom precis i tid till kyrkan och efter sångstund där var det fullt hus i huset bredvid med ballonger, serpentiner, smörgåsar, tårta och majskrokar. I kyrkan var Teodor mer intresserad av att äta upp sånghäftet än att sjunga. Vi gick hem innan fiskdammen men damerna var snälla nog att uppmärksamma detta så vi fick med oss en fiskdammsfångst hem ändå. Känns lite som fusk. Fångsten bestod av en godispåse innehållande en tablettask och såpbubblor! Nöjda föräldrar och nöjd son. Nu tvärsover Teodor i bilstolen hemma och jag väntar på att han ska vakna så han kan äta så jag kan åka och springa... Om vädret fortfarande tillåter.

Ojdå. Nu ÖSER regnet ner. Vad synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela