carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Dags att deklarera...

Publicerad 2011-05-01 11:19:08 i Allmänt,

Men istället för att göra det passar jag på att skriva ett inlägg till. Vad jag inte skrev i det förra inlägget var att Teodor igår vände sig från rygg till mage för första gången! Vi såg inte när det hände men vi såg när det hade hänt. Dessutom har han börjat ta sig fram i sin gåstol nu. När vi lagade mat igår fick vi passa hälarna så vi inte blev påkörda! Och att tyda av den här rörelsen är det väl bara en tidsfråga innan han kryper? ;)



Han är inte rädd för att ge sig på gigantiska händer iallafall.






Nä, nu kanske det är dags att deklarera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela