carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Bakåt framåt

Publicerad 2011-05-04 16:46:48 i Allmänt,

Jag tror mig veta
hur det känns
när du kämpar
för att komma framåt
men bara kommer
bakåt

Men för dig kanske
bakåt är framåt?



Av: Carolina





Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-05-06 15:30:23

Detsamma!! :-) Såg att ni också var i trädgårdsföreningen på valborg. Det var vi med. Sixten var dock lite gnällig så vi stannade bara en timma men vi var där! Hehe. Kul med blogg. Den lägger jag till favoriet bums! Vi ses kanske nån fler gång också nu i vår/sommar?!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-05-06 15:30:37

Detsamma!! :-) Såg att ni också var i trädgårdsföreningen på valborg. Det var vi med. Sixten var dock lite gnällig så vi stannade bara en timma men vi var där! Hehe. Kul med blogg. Den lägger jag till favoriet bums! Vi ses kanske nån fler gång också nu i vår/sommar?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela