carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Andra förskoleavslutningen!

Publicerad 2011-05-25 22:25:10 i Allmänt,

Nu är det en trött mamma som skriver. Idag har vi nämligen varit på Öppen förskoleavslutning... igen. Denna gång var det circustema och därför fick Teodor vara clown. Mamma och pappa fick vara sig själva. Det var med blandade känslor som jag försökte pensla på en clownnäsa på söta Teodor. Han är ju för liten för att förstå och därför brottades jag med huruvida det var okej att göra så om det var för min egen skull? Han blev iallafall en väldigt söt clown och vi har tagit bilder som vi kan visa honom när han blir lite äldre. Teodors grupp framträdde med två låtar i kyrkan. Det var en herrans lång och trevlig avslutning som aldrig verkade ta slut. När det var dags för fika var vi för trötta för att stanna.




Och här kommer lite bilder på Teodor innan clownförvandlingen. Bland annat när han lyckades fånga sig själv i IKEA-kassen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela