carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Balanserar nappen på läppen

Publicerad 2011-03-18 11:52:52 i Allmänt,

Teodor ligger i min famn och sover. Han balanserar nappen på läppen i sömnen. Tänk vad han kan, min son!

Det känns som att vi inte gör någonting på dagarna men när jag tänker tillbaka så gör vi ju faktiskt det.

I torsdags var vi på middag hos Jimmies kusin och hennes kille. Så här finklädd var Teodor när vi åkte men han blev lite varm så vi fick klä av honom när vi var på plats.


På fredagen åkte vi och hälsade på på pappa Jimmies jobb och sedan åkte vi till Frölunda Torg. Där köpte vi bland annat fingerfärg så att vi kan göra tavlor med Teodors hand- och fotavtryck.

På lördagen var vi på schlagerfest hos Jimmies brors familj.



På söndagen var mina kollegor här på fika. Det bjöds på bullar, kladdkaka och ananas. I slutet av fikastunden var Teodor endast klädd i blöja och scarf.

På måndagen var vi på föreläsning om barnpsykologi. Mycket intressant! Teodor fick beröm både för sin body och sin fina huvudform av några andra föräldrar.

Och idag har Teodor, som sagt, balanserat nappen på läppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela