carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Sångstund och våfflor

Publicerad 2011-03-22 21:41:04 i Allmänt,

Idag var vi på sångstund på en öppen förskola på Mariagården vid Stampen. Jag hade blivit tipsad av en mamma i föräldragruppen. Det var riktigt trevligt!! Fick ett supertrevligt bemötande och sångstunden var mysig med en hel del ramsor som jag inte hade hört tidigare. Vi satt bredvid en liten pojke som heter Theodore som föddes i slutet av augusti. Han hoppade uppskattat upp och ner och Teodor tycktes fascinerad av både Theodore och hans mammas fina halsband. Efter sångstunden var det dags för fika för de som ville. Klämde en våffla för 5 kronor och hade lätt kunnat klämma fem till!! Har känt mig tömd på energi den sista tiden och det har känts som att jag skulle kunna äta hur mycket som helst!

Bilderna nedan är ifrån i lördags när jag och Teodor åkte till Delsjön tillsammans med min kompis och hennes 2-årige son. Även då åts det våfflor och sedan tittade vi på en fin häst innan vi gick på en promenad och killarna somnade. Tänk när Teodor är 2 år och kastar snö och säger: "Hej då, hästen!"...

     




Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-03-23 19:51:57

Ja tänk, men ni aar mycket roligt att uppleva med knodden innan dess! Tack för en trevlig promenad och fikastund! Krama lilleman så hör jag av mig när vi är hemma igen

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-03-26 09:53:48

Tack själva! Hoppas ni har det super på semestern! Såg att Lars H Gustafsson har en blogg:



http://larsh.wordpress.com/



Sköt om er! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela