carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Mina tårar rinner

Publicerad 2011-03-31 14:32:43 i Allmänt,

Sitter i soffan med underbare, finaste Teodor som sover i min famn. Läser om en trebarns-mamma som nyligen dog i cancer och mina tårar rinner. Så fruktansvärt att det inte finns ord att beskriva det! Tycker att jag har blivit bättre på att uppskatta livet och ögonblick sedan Teodor kom till världen. Tidigare idag kom jag dock på mig själv med att bli förbannad för att jag hade betalat för en vara som jag inte hade köpt på Apoteket. Det ska aldrig hända igen.

http://lindaskriver.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela