carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Zlatan (i brist på annan rubrik)

Publicerad 2011-06-07 22:29:14 i Allmänt,

Det är klart det har hänt en del sedan sist. En hel del faktiskt. Men just nu är jag för trött för att sammanfatta allt. Eller vänta. Jag kan göra ett försök.

Måndag: BVC = vägning = typ 8,5 kilo (kommer aldrig ihåg exakt)
Tisdag: Parkhäng x 2 för mig och Teodor
Onsdag: Packa och städa. Teodor rädd för dammsugaren och därmed inte så städat. Bila till Uppsala via S och P i Sthlm.
Torsdag: Träffa min farmor och faster. Fika med MASSA bullar och kärleksmums.
Fredag: Barnvakta två av Teodors kusiner. Galet varmt. Promenad, gunga, glass och lite fotboll.
Lördag: Fint och trevligt bröllop och två suveräna barnvakter.
Söndag: Till landet. Grilla och sommarkänsla.
Måndag: Bygga skuggtält på stranden. Bila tillbaka till Gbg. En liten med trolig åksjuka och därmed många stopp.
Tisdag: Träffa mina fd elever och lite kollegor på Slottsskogsvallen. Mor och son-fika på Villa belparc. Via stan hem. Köp av två tröjor till Teodor och tacksamhet över avsaknaden av tvättmaskin så inköp kunde göras med något bättre samvete. Sverige-Finland 5-0 fotbolls-em-kval. Zlatan 3 mål.



Och så lite bilder. 

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2011-06-09 21:13:53

Härliga bilder, ungar och ljuva minnen! Tufft schema på era visiter, tur att ni får vila upp er lite emellanåt.. eller..? fullt schema i Gbg också men jag vet att ni njuter av sällskap, kram från stolt mormor/farmor

En liten halsduk blev kvar på byrån..en napp på balkongen..

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-06-09 23:00:04

Jodå, idag fick vi vila upp oss! Försöker att inte stressa och planera för mycket men jag har ju någon att brås på. ;) Du är en alldeles suverän mormor och farmor! Tur att vi ses snart igen! Härligt att Teodor lämnar lite spår efter sig. Kramar

Postat av: ulrika

Publicerad 2011-06-21 16:44:23

haha, då vet vi vart nappen tog vägen=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela