carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Barnvagnsorm

Publicerad 2011-06-19 12:26:10 i Allmänt,

Denna vecka har jag kommit igång lite mer ordentligt med träningen. I måndags sprang jag samma runda som senast men det gick 5 minuter snabbare. I tisdags gick vi på barnvagnsgympa i Slottsskogen med Hälsolots. Lite småmör i benen sedan dagen innan men det gick bra ändå. Instruktören räknade till 35 mammor med barnvagnar innan hon gav upp försöket att räkna. Som en lång barngvagnsorm tog vi oss fram. Tyvärr var detta sista veckan innan sommaren men det börjar i augusti igen. Får se om Teodor fortfarande står ut med att sitta i vagnen då... När vi skulle gå hem tänkte jag ta en snabbare väg än jag brukar men genväg blev senväg. Var helt slut när vi äntligen hittade hem. I torsdags var det dags igen. Jag och Jimmie sprang 8:an i Skatås medan farmor var barnvakt. Riktigt nöjd och stolt över mig själv. Kroppen behöver dock en rejäl dos med återhämtning efter varje träningspass.

Förutom träningen har vi varit på skolavslutning i veckan. Teodor var på strålande humör och det var trevligt att träffa alla goa elever och lärare igen! Vi har även myst en del i parken. Så mysigt när Teodor somnade bredvid mig på filten som ni kan se på bilderna nedan.

Igår hade vi middagsgäster. Supertrevlig kväll!

Idag har vi inget varmvatten. Inte så skönt att duscha då. Men det regnar ute och Teodor är världens sötaste när han ligger och sover på sin pappa.

Oj, höll på att glömma! Idag tog sig Teodor FRAMÅT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela