carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Sådär överdrivet positiv

Publicerad 2011-07-02 23:16:19 i Allmänt,

Med risk för att låta sådär överdrivet positiv så har vi haft ännu en fantastisk dag idag! Jag sprang en runda på förmiddagen medan Jimmie och Teodor köpte skaldjur. Sedan såg vi Sverige vinna mot Nordkorea innan vi åt upp skaldjuren, åtminstone delar av dem. Under middagen hade vi öppet fönster för det har varit riktigt varmt och kvalmigt idag! Vi hörde då Lisebergsropen och blev lite sugna på att gå dit en sväng. Jag trodde i min enfald att det skulle vara lite färre folk vid 20-tiden, men icke. Var typ knökat. Efter lite spelande och hälsande på en Lisebergskanin tittade vi en stund på Carl Einar Häckner. När vi drack en cola på Burger King fick Teodor en groda av en kille vid bordet bredvid oss. Blir så glad av vänliga människor!

Hoppas på en lika trevlig och energirik dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela