carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

In Smögen and Orust we trust

Publicerad 2011-07-13 17:19:30 i Allmänt,

Semestern har inletts med tre fantastiska dagar på Smögen och Orust. Nu är vi hemma och tvättar och packar om för att åka till Österlen imorgon och sedan vidare upp till Norrtälje. Jag är redan helt slut och låter därför bilderna tala för sig själva. Det tar tydligen på krafterna att ha det underbart.

Smögen:



Orust:


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-07-13 20:47:29

Familjen SÖT! Hoppas att semestern forsätter i temat underbart, det är ni värda!

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-07-18 23:51:46

Tack, snälla Emma! Det har fortsatt att vara underbart. Hoppas du också har det bra och njuter av ledigheten. Träffas gärna när vi är tillbaka i Göteborg! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela