carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Glenn Hysén och kasta-grisställning

Publicerad 2011-07-06 23:27:03 i Allmänt,

Senaste dagarna har i given ordning bland annat bestått av Delsjön (igen), parkhäng med magplaskmammor och supersöta bebisar, titta på Partille Cup och känna doften av handboll, nästan grilla, åka spårvagn med Glenn Hysén, umgås med trevlig kompis som gärna går ut och går i gräset med Teodor, stå i kasta-grisställning på golvet (Teodor) samt spela in en film där jag och Jimmie leker tittut och Teodor skrattar högt. Den där filmen hade jag gärna delat med mig av men jag vet inte hur man gör. Någon som vet får gärna förklara. Däremot kan ni få se lite foton. You just gotta love him!!

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2011-07-08 09:32:05

Den lille prinsen är så oemotståndligt söt och du skriver härligt! Ha en riktigt härlig sommar!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-07-08 14:33:46

Sötaste charmtrollet!

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-07-08 16:11:55

Tack, snälla Ann!! Hoppas att du också får en härlig sommar och njuter ordentligt!



Tack, snälla Emma! Så trevligt att ses!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela