carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Minnen och mys

Publicerad 2011-01-29 10:47:15 i Allmänt,

Denna helg samlar jag på mig mys och minnen med familjen och underbara vänner i Uppsala och Knivsta. Vill inte att tiden ska gå så fort!! Teodor ligger i skrivande stund på min mage och sover. Ingen kan vara sötare tycker mamma. Återigen klädde jag på honom kläder i strl 50 trots att det är för litet nu... Funderar på om jag alltid kommer att vara en sådan mamma som inte vill acceptera att han har blivit äldre. Undrar hur det kommer bli när han flyttar hemifrån... Nåväl, lite tidigt att tänka på det nu kanske. Som väl är.

Teodor - jag älskar dig oändligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela