carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Dagarna jag vill minnas

Publicerad 2011-01-22 21:32:24 i Allmänt,

Sedan jag blev mamma 27 december har jag fått nya perspektiv på väldigt mycket i livet. Jag är med om helt nya känslor och upplevelser. Av den anledningen samt det faktum att jag tycker att det är väldigt intressant att läsa om andra småbarnsföräldrars upplevelser har jag beslutat mig för att börja blogga om mitt liv som nybliven mamma. Jag har skrivit en del dagbok under tiden som jag var gravid och om förlossningen och tiden precis efteråt. Därmed kan en del inlägg innehålla upplevelser, tankar och känslor från en tid tillbaka.

Om du inte känner mig eller själv inte är småbarnsförälder kan jag inte garantera att underhållningsvärdet på bloggen är särskilt högt men du är självklart ändå hjärtligt välkommen att läsa om du vill! Till er andra - hoppas ni kommer att gilla att läsa allt intressant som jag skriver om! :) Kommentarer är välkomna!!

Jag och Teodor vid havet på Hönö!

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2011-01-23 10:53:03

Grymt bra blogg världens bästa syster!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-01-23 11:40:37

Va kul, nu kan jag följa er här=) ses snart! puss

Postat av: Tina

Publicerad 2011-01-23 15:05:36

Härligt Carro:) kommer att bli en dundersuccé tror jag. Kramar.

Postat av: Mamma Elisabeth

Publicerad 2011-01-23 15:09:55

Hej, så kul och spännande att få följa med er och kunna skicka kommentarer. Kram mamma

Postat av: Rigmor

Publicerad 2011-01-23 17:49:34

Det ska bli jätteroligt att få följa er i bloggen. Lycka till

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-01-23 19:00:13

Tack för ert stöd!! Nu har jag lagt upp inlägg som jag skrivit tidigare. Hädanefter kommer ni att få ta del av lite mer uppdaterade händelser. Stay tuned...

Postat av: Morfar/Pappa Samuel

Publicerad 2011-01-23 22:41:51

Idag fick jag uppleva Teo på riktigt. Första gången han tittade på mig och som jag kände att han iaktog mig. En riktig lyckokänsla. Fick vagga honom i min famn tills han somnade med den nya nappen i den söta lilla munnen. Ett stort grattis än en gång Carro & Jimmie till detta underverk.

Postat av: Ann

Publicerad 2011-01-24 13:54:33

Grattis till underverket! Vet att du kommer att vara en underbar mamma, en sådan mamma alla barn borde få ha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela