carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Små ögonblick

Publicerad 2011-02-04 13:03:26 i Allmänt,

När du log mot mig och jag skrattade och du log igen. När du sov i min famn och jag råkade spilla iskallt vatten på din söta hals. Du gnydde lite och somnade om igen. Mamma skämdes. När du låg på mage på pappas mage och stötte dig på armarna och lyfte upp nacken. Flera gånger. När du låg på skötbordet och jag skulle byta din blöja och sa "Men du hade ju inte bajsat så mycket". Och då bajsade du. Rakt ut.

Jag Älskar Dig och våra ögonblick. Vill spara dem någonstans. Vill alltid vara här och nu med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela