carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Stockholmare på besök

Publicerad 2011-12-05 22:43:21 i Allmänt,

En händelserik helg startade redan på fredag förmiddag med ett besök på Göteborgs stadsmusem. Perfekt lekställe visade det sig! I ett hörn satt en barfota man med skägg och stickade. Teodor har en viss fallenhet för att bita i tår men som tur var lyckades han hålla bitimpulserna i styr. (Jag såg att han var bra sugen)
På lördagen fick vi finbesök från Stockholm. Vädret var inte det mysigaste så vi sparade Hagatur och Lisebergsbesök till söndagen. Teodor somnade på väg till Haga när vi andra trodde att han bara var väldigt fascinerad av hjulet på vagnen. På Liseberg vågade Teodor denna gång sitta i kaninens knä! Hur det gick i den obligatoriska femkampen kommer jag faktiskt inte ihåg.
Teodor var så förtjust i chokladen att man skulle kunna tro att han vet hur det smakar.

Kommentarer

Postat av: Vinnaren i femkampen

Publicerad 2011-12-05 22:51:26

Då ska jag påminna dig - 1a Jimmie 17 p, 2a Stockholmskille 15 p, 3a Stockholmstjej 11 p, 4a en viss bloggerska 7 p.

Postat av: har du märkt att du fått en ny frekvent besökare? :) jag nattetid. hoppade till av jimmies ring men upptäckte sen att det var på fel sida:) svårt kan det vara mitt i natten. kram på er

Publicerad 2011-12-06 02:54:05

Postat av: ulrika

Publicerad 2011-12-06 02:54:58

Postat av: ulrika

Publicerad 2011-12-06 02:54:59

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-12-06 16:46:29

Underbara Ullis!! Du är välkommen att titta in vilken tid på dygnet det än är! Tur att du jobbade lite natt redan innan G kom till världen. ;) Åh, vad jag saknar er! Och inga förlovningsringar ännu. Var sak har sin tid. :) Puss o kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela