carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Tjuvstart

Publicerad 2011-12-17 23:02:35 i Allmänt,

Idag tjuvstartade vi julen med Jimmies familj. Jag mindes mig tillbaka till förra julen då vi var där och jag kunde lägga mina julklappar på min gigantiska mage. Konstigt att tänka sig att det var Teodor som låg där inne då och oj vad jag längtade. Det var supermysigt även idag! Jag hade lite lättare för att ta mig upp ur soffan och ta av och på mig skorna och sådant. Teodor var lite trött när vi kom fram men han piggnade på sig ganska snart och fick smaka på Tinas supergoda köttbullar! De har en stor och snäll hund som Teodor blir allt mindre rädd för. Idag nästan inte alls. Han var lite mer rädd för tomten. Men bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela