carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Barnvakt på Friskis

Publicerad 2011-12-07 22:45:45 i Allmänt,

För allra första gången provade vi idag barnvaktandet på Friskis & Svettis. Vi var där i god tid så att jag kunde vänja Teodor lite vid situationen innan jag avvek. Det var fönster mellan barnrummet och det rummet som jag tränade i så jag fick göra vad jag kunde för att inte titta in på Teodor stup i kvarten. Jag såg dock att barnvakten gick runt och bar på Teodor och jag fick senare veta att det var för att han hade blivit lite ledsen. På det stora hela gick det ändå jättebra och jag var så stolt över Teodor att jag ville köpa en godispåse till honom på vägen hem. Istället köpte jag en Subway-macka till mig själv.
När han senare på dagen gjorde så här kunde jag inte bli arg. Jag kunde bara le. Och då var det ändå inte första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela