carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Tårta = shopping

Publicerad 2011-08-26 16:34:16 i Allmänt,

Febern kom tillbaka natten till igår men sedan försvann den igen. Blev dock en seg dag hemma på dagen men på kvällen tog vi en promenad till Heden för att titta på pappas korpenmatch.



Idag var vi på en nyöppnad Barnens Hus-affär i Sisjön. De bjöd på saft, kaffe och tårta och då är det klart att man blir shoppingsugen! Vi köpte en leksak, såpbubblor big size och en tröja till Teodor. Vi köpte nästan en fint regnställ också men det får vänta lite. Så mysigt att se alla gravida som tittar på barnvagn och sådant. Lite avis blir jag på att de har så mycket spännande framför sig. Men å andra sidan var de nog lite avis på oss också.




Hur matchen gick?
1-1. Målgörare: J.P.

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2011-09-01 20:11:05

Spännande att följa er löparfight på SMS-rapporteringen. Ni är riktiga äkta förebilder! Grattis till er båda och suveräna resultat!



Teodor the real King!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela